Memperkenalkan...

BEDAK SEJUK BEARBERY¬ģ

Bedak Sejuk Rumusan Tradisi Yang Pertama Di Dunia Menggunakan Buah Bearbery Liar Dari Scotland Yang Telah Terbukti Paling Berkesan Menghilangkan Masalah Jerawat Jeragat 269,653 Wanita Di Malaysia Sejak 2015

Sebelum Tu Nak Tanya. Pernahkan Anda Menghadapi Masalah-Masalah Ini?

  • Pernahkah anda menjadi mangsa kulit berJeragat; samada disebabkan tersilap pakai produk kosmetik yang ada bahan kimia terkawal atau berjadual, penggunaan pil hormon atau disebabkan oleh sinar UV yang melampau?
  • Pernahkah anda dibayangi oleh masalah Jerawat yang bertahun-tahun 'hadirnya tak diundang' sejak zaman remaja? Tersilap pakai produk yang kononnya mampu membantu menghilangkan Jerawat?
  • Pernahkah anda rasa Fed-Up dengan masalah kulit sendiri? Berhabis ratusan RM malah ada yang beribu melayang hanya untuk mencari solusi bagi masalah kulit wajah mereka. Kulit jadi makin kusam dan tidak bermaya; Jerawat bermaharajalela hinggakan parut pon tak sempat pulih dah keluar jerawat baru; Jeragat melata tak hengattt!

Teruskan membaca jika anda SERIUS mahu cantikkan kembali kulit wajah anda yang kami akan kongsikan di bawah ini..

Pn Sarah

"Dulu, saya selalu kena perli dengan orang sekeliling. Kini tidak lagi. Lepas kenal dan guna Bedak Sejuk Bearbery, saya dah ada keyakinan diri."

Pn Sarah, Melaka
Pn Bety

"Tak puas hati tengok muka kat kamera fon. Saya tanya suami, suami pun cakap dah tak ada lagi hitam bawah mata. Macam tak percaya, tapi itulah kenyataannya"

Pn Bety, Kuching
Pn Mimy

"kak bukan kaki ambik gambar. Nak-nak ambik gambar sendiri. maluu nye rasa ūüėČ Sekarang terbalik kot. Asyiklaaa dok selfie je. Eh! tak de nak edit gambar pon."

Pn Mimy, Kuala Lumpur

Nak Tahu Kenapa Kami Pilih Bedak Sejuk Untuk Merawat Masalah Kulit Anda?

  • Rumusan Tradisi Zaman Berzaman

    Mungkin anda dah tahu kot? Bedak sejuk ni memang dah terbukti berkesan kerana ianya di cipta oleh nenek moyang kita sejak ratusan tahun yang lalu. Dah terbukti larr masyarakat dulu guna bahan semulajadi aje.

  • Lebih Selamat

    Lebih selamat? Konpem selamat! Sebab ramuan untuk buat bedak sejuk WAJIB guna beras. Tak guna beras maka tak jadi lah bedak sejuk. Lebih tinggi mutu berasnya, lagi berkhasiat pada kulit kita semua. Nak lagi power?? Gunalah beras pulut Gred AAA. Tengok sendiri kesan pada kulit anda selepas tu..

  • Proses Pembuatan Tetap Sama

    Dari zaman dulu sampai sekarang, hasil pembuatannya tetap sama. Beras pulut direndam dan dijaga air rendaman selama 100 hari sehingga 3 tahun. Lagi lama tempoh rendaman lagi berkualiti bedak sejuk yang dihasilkan. Proses ini dibuat secara teliti TANPA menggunakan bahan kimia.

Kajian yang saya jalankan menunjukkan BEDAK SEJUK mempunyai bahan aktif seperti ceramide yang berfungsi MENINGKATKAN KOLAGEN dalam kulit bagi memberikan kulit yang tegang dan muda. Selain itu bedak sejuk juga mempunyai asid laktik dan asid fenolik dan 4 asid amino benzoik (PABA) yang biasa terdapat dalam produk kosmetik.

        Prof. Madya Noorhisham ~ UKM

Tapi Kenapa Guna Buah Bearbery Liar Dari Scotland Dalam Bedak Sejuk Ni?

    Rahsianya terletak pada 3 fungsi yang terdapat dalam buah bearbery liar semulajadi dari Scotland; yang mana ianya dapat membantu anda menghilangkan Jerawat dan Jeragat.

    • 1

      HYPO-PIGMENTING

      Mengikut kajian saintifik, selain mencerahkan kulit secara semulajadi ianya juga terbukti berkesan menghalang melanin hitam yang menyebabkan timbul masalah jeragat & jerawat. Bayangkan wajah anda yang ada Jeragat Jerawat kembali pulih dan cantik seperti zaman remaja bila bedak sejuk dari buah bearbery liar ini disapu pada kulit wajah anda.

    • 2

      ANTI SEPTIK

      Dari segi perubatan, anti septik dapat membantu proses pemulihan luka lebih pantas. Itu sebabnya Doktor menggunakannya dalam proses perawatan namun ianya masih tetap menggunakan bahan kimia. Berbeza dengan buah bearbery liar ini yang mengandungi anti septik semulajadi TANPA bahan kimia. Jadi, proses merawat masalah Jeragat & Jerawat adalah lebih pantas. Cuba anda fikir, bukankah ianya berita baik bila SEMUA jenis kulit termasuk kulit sensitif boleh menggunakan Bedak Sejuk Bearbery ini?

    • 3

      ANTIOKSIDAN

      Kita mungkin sering mendengar tentang kelebihan antioksidan. Ianya dikenali sebagai agen untuk mencegah sebarang penyakit. Dalam buah bearbery liar ini, ianya berfungsi untuk memulih, menambahbaik serta mengaktifkan sel kulit baru pada kulit wajah. Bukankah ianya sesuatu yang hebat jika dengan hanya memakai bedak sejuk yang mengandungi bearbery liar ini dapat melindungi kulit yang ada masalah Jeragat & Jerawat dari yang datang dari pelbagai punca seperti sinar UV yang menyebabkan proses pemulihan menjadi lambat?

    “Jika menggunakan produk berasaskan BEARBERY secara konsisten selama 6 MINGGU TANPA menggunakan produk lain, ekstrak bearbery mampu merawat kulit wajah yang mempunyai masalah pigmen (tompok hitam) paling degil seperti JERAGAT.” ~ Dr Oz

    "Apa Jadi Pada Kulit Saya Kalau Pakai Bedak Sejuk Bearbery Ni Secara Konsisten Selama 6 Minggu Macam Pengguna BSB Yang Lain?"

    • Jerawat jadi kecut
    • Kulit kusam beransur hilang
    • Kulit lebih cerah tanpa proses penggelupasan
    • Jeragat tebal akan semakin pudar
    • Kesan parut semakin hilang
    • Kulit makin tegang dan awet muda

    Was-Was Akan Keberkesanannya? 6 Wanita Ini Tidak sebab..

    Aku Tau Aku Tak Cantik

    Ini Pn. Rozina, setelah sekian lama ada jeragat, kulit gelap dan kusam.

    Baru guna seminggu, dah banyak pulih jeragat. Tak sangka cepat pula hanya dengan guna bedak sejuk & cleanser bearbery.

    Kalau sebelum ini tak pernah ambil gambar CLOSE UP, sebab tahu kulit tak cantik! Syukur & terharu... How happy I am.

     

    Pn Rozina, Ampang

    Muka Makin Teruk. Takkan Nak Raya Dengan Muka Teruk Niii??

    Pn Eini, seorang cikgu sekolah yang mula 'istiqomah' pakai Bedak Sejuk Bearbery.

    Masa tu beliau tahan 'nafsu' dari terpedaya dengan pujukan kawan-kawan yang jual produk gebu-gebas. produk yang pernah buat kulit beliau jadi makin teruk. Kini, masalah Jerawat tegar beliau dah hilang & parut tiada lagi.

    Pn Eini, Penang

    Dulu Kulit Penuh Dengan Jerawat, Kini Tiada Lagi

    Ini kisah adik Adli. Kulitnya penuh dengan jerawat. Tak sanggup dengan adiknya yang menderita dengan masalah kulit, Dia belikan Bedak Sejuk Bearbery dan pastikan adiknya pakai secara KONSISTEN seperti yang disarankan.

    Pn Adli, Kelantan

    Sekali Dia Bagi Kaki Daa...

    Kisah Pn. Rose lain dari yang lain. Bedak Sejuk Bearbery kali ini bantu menghilangkan 'Skin Rash' pada kaki. Yes, KAKI.

     

    Pn. Rose baru lepas operation lutut. Sebab tiada protection, kaki Pn. Rose naik ruam. Hanya dengan sapu bedak sejuk bearbery secara konsisten selama 8 minggu. Alhamdulillah ruam dan merah2 beransur pudar dan hilang. Siap pesan lagi, jika ibu2 yang ada anak kecil dan ada masalah NAPPY RASH bolehlah sapu bedak sejuk bearbery ini.

    Pn Rose, Selangor

    Cik Somi Tegur Dan Usap Kulitnya

    Dulu Pn. Normala memang ada masalah jeragat.
    Alhamdulillah, kini jeragat Pn. Normala semakin pudar selepas konsisten pakai produk berasaskan bearbery hanya dalam tempoh satu bulan sahaja.

    Pn. Normala, Johor

    Dulu Malu Nak Bergambar, Sekarang Dia Beria-ria Nak Bergambar

    Ini kisah anak Pn. Zuliana yang dahulunya gelap dan berjerawat. Terkini, jerawat anaknya makin kurang, kulit makin halus dan paling terkejut..ianya semakin cerah! Hobi terbaru anaknya..suka bergambar! Heeheee..maklumlah, kulit makin cerah dan cantik.

    Pn. Zuliana, Melaka

    Lupa Nak Kenalkan Diri Saya

    Alaaa... Pengasas produk Memang Kulit Dah Cantik Dah kowtt

    No No No!! Tengok Wajah Asal Saya Dibawah

    Apa Kata Mereka Yang Dah Guna Bedak Sejuk Bearbery Sejak 2015..

    Letak Je BSB, Muka Terus Tak Berminyak. Dahulunya Kulit Kusam, Kini Tiada Lagi

    Dulu Pn. Noraini mempunyai masalah kulit kusam dan berminyak. Sejak guna Bedak Sejuk Bearbery (BSB) ini masalah tersebut tiada lagi. Kulit yang dulunya kusam kembali ceria. Minyak berlebihan pada kulit semakin hari semakin berkurangan. Untungnya sebab kenal & guna BSB ni.

    Pn. Noraini, Kuala Lumpur

     

    Anak Dah Makin Cantik Tanpa Jerawat. Mak Dia Pulak Yang Ketagih Guna BSB

    Anak Pn. Nurul mempunyai masalah jerawat yang banyak. Selepas guna Bedak Sejuk Bearbery kesan jerawat cepat kecut, kering dan hilang dengan mudah tanpa meninggalkan parut degil.

    Maknye pon tak ketinggalan. Dah 'addicted' pulak dengan BSB ni. Pakai sama-sama, dapat kebaikan pon sama-sama. Alhamdulillah, syukur sebab ada BSB ni. Harga berpatutan, selamat & suci lagi.

    Pn. Nurul, Kedah

     

    Kawan-Kawan Perli Sebab Guna Bedak Sejuk Bearbery, Sekarang...

    5 tahun ada masalah jeragat. Bila nak guna Bedak Sejuk Bearbery siap kena perli lagi dengan kawan-kawan dia. Kini, kawan-kawan dia pula yang bertanya mana nak dapatkan BSB ni. Apa tidaknya.. lepas 80% jeragat Pn Sarah hilang 'akibat' pakai Bedak Sejuk Bearbery secara konsisten selama 4 bulan sahaja. Pelik Tapi Benar. Itulah hakikatnya bila sel kulit individu menerima baik ramuan Bearbery nii.

    Pn. Sarah, Melaka

     

    Inilah RAHSIA Bagaimana Ramai Pelanggan Kami Dapat Kesan Yang Pantas..

    TEKNIK KAPAS MUKA

    • 1

      Letakkan Bedak Sejuk Bearbery (BSB) dengan kadar yang BANYAK di atas kapas muka.

    • 2

      Tampal kapas muka di kawasan jerawat & jeragat.

    • 3

      Cuci muka dengan air bersih.

    • 4

      Ulang Teknik Kapas Muka sekerap mungkin untuk kesan yang lebih pantas.

    **Hasil masih tetap bergantung pada setiap proses pemulihan sel kulit dan masalah yang dihadapi.

    Antara Kisah Sedih Yang Kami Boleh Kongsikan Dengan Anda

    Bagaimana Bedak Sejuk Bearbery (BSB) Menyelamatkan Wajah Pn Naz Akibat Tersalah Guna Produk

    Ini pula kisah Pn Naz yang tersilap guna produk menghilangkan masalah jeragatnya. Wassap telesales kami semata-mata nak update tentang perubahan pada masalah kulit beliau lepas guna Bedak Sejuk Bearbery.

    Dulu wajah Pn Naz takde jerawat. Tersilap guna produk yang kenkononnya untuk buang jeragat, habis wajah beliau jadi berminyak dan keluar jerawat yang sangat teruk. Tak pernah beliau sangka. Yang diinginkan tak dapat, masalah lain pula yang datang. huh!

    Walhal Pn Naz guna produk tersebut tak sampai 2 minggu pon. Lepas diperkenalkan Bedak Sejuk Bearbery masalah kulit berminyak dan jerawat mula berkurangan. Masalah jerawat semakin mudah kecut, kering dan hilang. Di saat ini, beliau hanya menanti dengan penuh sabar kesan parut jerawat pada wajahnya hilang dengan guna BSB secara konsisten.

    Bukan sahaja beliau suka menggunakannya tapi anaknya yang mengalami masalah ekzema akan merengek jika tidak dipakai padanya. Ya, memang BSB boleh digunakan untuk kanak-kanak seawal 3 tahun ke atas sahaja ye. Sesuai sangat untuk masalah ruam atau gatal-gatal selagi boleh menerima ramuan bearbery ini.

    Anda Mahu Dapat RESULT Sepertimana 3 Orang Wanita Ini??

    Hampir Macam-Macam Produk Dah Guna, Sekarang Hanya BSB Je Bertakhta Di Hati

    Ini anak Pn. Rozilla. Cantik manis orangnya tapi ada masalah jerawat. Semua produk dia sudah 'stop'. Dan kini dia cuba konsisten hanya dengan Bedak Sejuk Bearbery dan tidak tinggal sunblock yang disarankan supaya proses pemulihan berlaku sebetulnya TANPA timbul masalah lain pulak. Maklumlah, nak rawat bukan suatu proses yang mudah.

    Sudah seminggu anak Pn. Rozilla guna Bedak Sejuk Bearbery ni. Kulit muka sudah semakin elok. Kalau dulu jerawat tidak segan silu menempel, sekarang tidak lagi. Mudah sangat dah nak kecut, kering dan hilang. Eh! Jangan tak tau.. pergi kelas pun pakai BSB tau.

     

    Pn. Rozilla, Johor

     

    Akhirnya BSB Sahaja Yang Menyelesaikan Masalah Jerawat Pn Jessica Yang Bertahun-tahun Lamanya

    Pn. Jessica, bertahun dengan masalah jerawatnya. Kulit muka yang berminyak menjadi punca utama jerawat berleluasa. Walaupun pelbagai produk telah dicubanya, semua tidak mendatangkan hasil.

     

     

     

    Kini Pn. Jessica semakin gembira bila masalah jerawatnya makin reda. Hanya tinggal parut jerawat sahaja untuk pulih.

    Pn. Jessica, Sarawak

     

    Wow!! Dalam Masa 1 Minggu Je Dah Nampak Kesan..

    Selepas hanya 1 minggu pakai Bedak Sejuk Bearbery, nampak ada perubahan pada kulit wajah Pn. Bibiana. Muka mula rasa segar, jeragat berkurangan dan tona kulit pun sekata. Kulit kemerahan tu paling WIN! Orang Sabahan ni memang semulajadi cantik. Bila dah kulit makin bersih, dabel tripel cantikkk uolss.

    Pn. Bibiana, Sabah

     

    Persoalan Yang Kerap Ditanya Sejak 2015.

    Bagaimana cara guna bedak ni? (Klik Di Sini)

    Hanya perlu goncang je botol BSB dan sapu je. Sebelah malam boleh sapu spt biasa.

    Berapa lama tempoh keberkesanan dari penggunaannya? (Klik Di Sini)

    Bergantung kepada pemulihan sel kulit masing-masing pn. Feedback yang kami terima berbeza-beza tempohnya. Paling cepat pemulihan masalah jeragat SEAWAL 7 hari & paling lama keberkesanannya adalah 2 minggu(ada tindakbalas). Bagi masalah jerawat, SEAWAL 1 hari dah nampak tindakbalas. Tempoh keberkesanan masih tetap bergantung pada proses pemulihan sel kulit individu. Yang penting perlu konsisten.

    Berapa hari dan berapa lama nampak keberkesanan? (Klik Di Sini)

    Kesan dan tindakbalas bergantung pd proses pemulihan sel kulit serta masalah setiap individu sbb sel kulit masing-masing adalah tidak sama dan produk ini tidak menggunakan bahan kimia utk mempercepatkan proses pemulihan, jadi ianya 100% bergantung pada proses pemulihan sel kulit dan masalah yg setiap individu hadapi.

    Kenapa muka kering bila pakai Bedak Sejuk Bearbery (BSB)? (Klik Di Sini)

    Secara asasnya memang sifat bedak sejuk menjadikan kulit kering. Namun bukan utk semua jenis kulit. Kebanyakannya yg akan jadi kulit kering jika kulit normal/ kulit semulajadi kering. Sebab itu kami sarankan pakai sunblock berpelembab atau sekurang-kurangnya pakai pelembab sebelum apply bedak sejuk. Tambahan pula, kekurangan air dalm badan turut menjadi punca mengapa kulit kelihatan kering. Banyakkan minum air putih. Jika badan kita mencukupi air, InshaaALlah kulit wajah turut lembab.

    Ada kesan sampingan tak? (Klik Di Sini)

    Tiada KECUALI kulit pengguna ada alahan pada ramuan produk iaitu beras pulut, buah bearbery dan menthol daripada pudina serta minyak kelapa. Selain daripada itu, jika pengguna pakai bersama dengan produk lain (yg kami tidak tahu kandungannya) kemungkinan besar ada bahan kimia yg menentang serta menolak proses rawatan drp buah Bearbery. Ia akan menimbulkan masalah.

    Sesuai ke untuk jenis kulit sensitif? (Klik Di Sini)

    Ikut pakar kulit, ada 2 sebab kulit sensitif: 

    Pertama: Sensitif lahiriah bermakna individu perlu ALERT dengan setiap ramuan sebelum dipakaikan pada kulit

    Kedua : Sensitif akibat penggunaan produk kosmetik yg ada bahan kimia (berlaku penggelupasan, pemutihan dan hakisan melampau).

    Utk kulit sensitif yg PERTAMA tadi, boleh cuba perlu sapu nipis dan lihat tindakbalas dalam masa 1 hari. Jika berlaku pedih, kemerahan melampau terus cuci dgn air bersih dan jangan pakai sebarang produk lain. 

    Untuk kulit sensitif jenis KEDUA, boleh cuba pakai dgn sapuan yg nipis. Dalam masa 5 ke 10 minit, jika berlaku pedih, kemerahan melampau terus cuci dgn air bersih. Jangan sambung pakai dalam hari yg sama. Esok boleh cuba semula dgn sapuan yg nipis dan proses boleh dilakukan sehingga kulit boleh menerima ramuan BSB.

    Ada jaminan keberkesanan? (Klik Di Sini)

    Jaminan itu tiada siapa boleh bagi. Walaupun doktor pun bagi ubat untuk usaha merawat, tiada jaminan penyakit dapat hilang, kecuali dgn izin dari-Nya. Kami takkan menipu semata-mata untukk menjual produk. Kena yakin yang kita berusaha dan berserah pada Yang Maha Penyembuh. Tapi janganlah ambil produk yg boleh mendatangkan kemudharatan. Islam pun ada menyebut perkara ini. Tapi testimoni yg kami terima adalah benar dan bukan ‘FAKE’, hinggakan ada produk lain menipu testimoni mereka dengan mengambil testimoni dari produk kami. Sepertimana yang kami nyatakan, ianya sesuai dgn sel kulit individu, insyaAllah akan nampak keberkesanannya.

    Bagaimana nak tahu TEKNIK KAPAS ini sesuai atau tidak? (Klik Di Sini)

    Biasanya memang kena pakai dulu dgn sapuan nipis. Tunggu tindakbalas, jika pedih yg keterlaluan/ kemerahan pd kulit terus cuci/bilas segera dengan air bersih sahaja. Jangan pakai produk lain buat masa itu. Ulang proses ini keesokkan hari, lama kelamaan bila kulit dah boleh terima, hanya rasa berangin sahaja(ini biasa sbb ada menthol drp daun pudina utk tujuan serapan), boleh mula pakai teknik kapas ini. Kalau pedih, buat sekadarnya sahaja sebab tindakbalasnya sehingga ke dalam kulit. Apabila kering, ianya boleh dicuci. Tidak perlu buat setiap hari, boleh ‘gap’ ikut penerimaan kulit. Sapuan nipis tu boleh guna bila-bila masa sahaja.

    Boleh tak Bedak Sejuk Bearbery (BSB) dipakai bersama dengan produk lain? (Klik Di Sini)

    Boleh. Asalkan diyakini produk tersebut tiada bahan kimia terkawal atau berjadual.

    Adakah ianya sesuai untuk semua peringkat umur? (Klik Di Sini)

    Bedak sejuk ini boleh dipakai oleh semua golongan, diusia SEAWAL 3 TAHUN dan ke atas sahaja. Hanya pengguna yang ada alahan pada ramuan asas produk iaitu buah bearbery, beras pulut, ekstrak haruan dan menthol dari daun pudina sahaja tidak boleh guna. Yg tu kami tak sarankan dan tak dapat bantu.

    Bedak Sejuk Bearbery (BSB) sesuai ke untuk ibu yang hamil? (Klik Di Sini)

    Ya sesuai dan tidak mendatangkan masalah KECUALI jika ada alahan dengan ramuan asas dalam Bedak Sejuk Bearbery (BSB). Terutamanya beras pulut.

    Selain jeragat dan jerawat, Bedak Sejuk Bearbery (BSB) ini boleh ke merawat masalah resdung? (Klik Di Sini)

    Kami ada testimoni utk resdung. Mmg masalah resdung nya makin berkurangan.

    Sekiranya produk ini tidak memberi kesan pada wajah saya, adakah dapat jaminan dari pihak syarikat? (Klik Di Sini)

    Maaf, tiada jaminan. Sepertimana kebanyakan produk lain yang dijual, sebab sel kulit masing-masing adalah berbeza.

    Kenapa kulit saya mengelupas? Adakah akan berterusan? (Klik Di Sini)

    Selalunya mengelupas sekejap je. Lepas tu ‘back to normal’. Sebab jika kulit kering, kena banyak pakai pelembab dan kena minum air putih banyak. Kena sapu bedak sejuk nipis-nipis je waktu siang.

    Kenapa kena pakai Sunblock? (Klik Di Sini)

    Sebab utama kami sarankan pakai sunblock berpelembab tu adalah atas nasihat dari pakar kulit. Untuk mengelak sinar UV yg menyebabkan melanin gelap menjadi lebih gelap pd kulit, walaupun berada di dalam rumah. Dalam bedak sejuk ada SPF15. Sebab itu kami bagi saranan utk pakai sunblock tambahan (disyorkan oleh pakar doktor)

    Tidak bercapuk ke bila pakai Bedak Sejuk Bearbery (BSB) dengan Sunblock? (Klik Di Sini)

    Tidak. Tidak percaya? Okay anda boleh lihat video Kak Elly dibawah ini amat-amat disarankan.

    KLIK SEKARANG video beliau dibawah.

    Saya Nak Tahu Harga Sekarang!

    arrow
    YA, SAYA NAK TAHU HARGA BSB SEKARANG!( KLIK SINI )

    Copyright © 2015-2018 Saifar Health & Beauty. All rights reserved.

    Bedak Sejuk Bearbery and Saifar Health & Beauty are not a part of Facebook.com or Facebook Inc. Additionally, Bedak Sejuk Bearbery and Saifar Health & Beauty are not endorsed by Facebook, Inc. in any way. Facebook is a trademark of Facebook, Inc.

    Made in Malaysia.